Strony

wtorek, 13 maja 2014

Owsianka z bananami i truskawkami



Przygotowanie: 5 minut
Czas gotowania: 5 minut

Przepis na tą pyszną owsiankę znalazłam tutaj, na blogu Lovely mornings jest tam mnóstwo pysznych pomysłów na śniadanie. Spodobał mi sie nie tylko spób podania ale również urzekło mnie prześliczne zdjęcie. Moja owsianka jest tradycyjna zastosowałam zwykłe mleko, posłodziłam miodem. Banany i truskawki znakomicie uzupełniają to pyszne śniadanko a groszki czekoladowe... no cóż wyglądały tak smakowicie że nie sposób było je pominąć. Taka owsianka to znakomity początek dnia.


Składniki na 2 porcje – każda porcja około 543 kalorie

  • 2 szklanki mleka
  • szklanka płatków owsianych (100g)
  • 2 łyżeczki miodu
  • 2 banany
  • 10 dużych truskawek (270g)
  • łyżka groszków czekoladowych (10g) 

Mleko wlać do garnka, dodać płatki owsiane, wymieszać, gotować na małym ogniu od czasu do czasu mieszając aż mleko się zagotuje. Następnie zdjąć garnek z gazu i odstawić. Banany obrać i pokroić w plasterki, truskawki umyć, osuszyć odciąć szypułki i każdą truskawkę przekroić na pół.
Do owsianki dodać miód, wszystko wymieszać i przełożyć do dwóch miseczek, na wierzchu położyć owoce i posypać groszkami z czekolady. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz