Strony

środa, 5 czerwca 2013

Sałatka z serem feta


Przygotowanie: 15 minut

Rozpoczął sie sezon grilowy więc czas na sałatkę ze świeżych warzyw i sera feta. Przepis pochodzi od mojej kuzynki (Beatkę serdecznie pozdrawiam), ale mam go już tak dawno że nawet niewiem co w nim pozmieniałam a co pochodzi z orginalnej wersji. Sałatkę można robić przez cały rok ale ja najbardziej lubię podawać ją do grilowanego miesa w sezonie letnim gdy warzywa są najsmaczniejsze. Polecam!

Składniki na 4 porcje – każda porcja około 280 kalorii
  • 1 opakowanie sera sałatkowo kanapkowego 12% tłuszczu
  • 1 ogórek wężowy
  • 3 pomidory
  • 10 rzodkiewek
  • czerwona papryka
  • mała czerwona cebula
  • opakowanie gotowego sosu sałatkowego
  • 3 łyżki oliwy
  • 3 łyżki wody
  • 2 łyżki natki pietruszki

Ser (u mnie favita ale może być jakikolwiek ser typu feta). Pomidory, ogórek i paprykę pokroić w kostkę. Rzodkiewki pokroić w plasterki a cebulę drobniutko posiekać. Sos sałatkowy rozmieszać z 3 łyżkami oliwy i 3 łyżkami wody. Wszystkie składniki wymieszac z sosem na chwilę przed podaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz