Strony

sobota, 18 kwietnia 2015

Tosty z szynką i pieczarkami



Przygotowanie: 5 minut
Czas pieczenia: 5-10 minut

Taką kanapkę już dawno temu jadłam w kawiarni Costa Coffee, postanowiłam odtworzyć ją w domu. Kanapka jest bardzo pyszna doskonała na szybki lunch. Polecam.
 


Składniki na dwie kanapki – każda około 346 kalorii
  • 6 kromek chleba 
  • 2 czubata łyżka koncentratu pomidorowego (20g)
  • 2 grubsze plasterki wędzonej szynki
  • 2 pieczarki
  • świeżo mielony pieprz
  • 2 plasterki żółtego sera
  • 2 łyżki masła (40g)
Pieczarki obrać i pokroić w plasterki. Dwie skibki chleba posmarować masłem, położyć na desce masłem do dołu, wierzch posmarować bardzo delikatnie niewielką ilością masła a następnie ułożyć pieczarki, doprawić świeżo mielonym pieprzem i przykryć plasterkami żółtego sera. Kolejną dwie skibki chleba posmarować znikomą ilością masła z dwóch stron i przykryć nimi przygotowane wcześniej skibki z pieczarkami i serem. Następnie na skibkach chleba położyć po plastrze szynki. Ostatnie dwie skibki chleba posmarować koncentratem pomidorowym i przykryć nimi szynkę, wierzch chleba posmarować masłem. Tak przygotowane kanapki zapiekać w opiekaczu do panini jeśli mamy taki z regulowaną grubością kanapek, jeśli nie można kanapki usmażyć na patelni ale wtedy przykrywamy górną ich część czymś ciężkim i płaskim np.inna patelnią by kanapki dokładnie przylegały do dna ewentualnie można włożyć je na kilka minut do piekarnika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz