Strony

niedziela, 5 lipca 2015

Tosty z pieczarkami i serem

Przygotowanie: 5 minut
Czas smażenia i pieczenia: 15 minut

Ten przepis wymyśliłam sama, dziś w południe kiedy głodna wróciłam z siłowni. Chciałam przygotować coś szybkiego i smacznego, właściwie nie wiedziałam nawet że przepis trafi na bloga, myślałam że jest zbyt banalny, zwykłe kanapki, zrobione ze składników znalezionych w lodówce. Kupiłam wczoraj pieczarki na pewne danie z kurczakiem które będe gotować trochę później ale nie wszystkie pieczarki będą mi potrzebne więc nadwyżkę wykorzystałam w tym przepisie. Tosty były tak pyszne (lub byłam tak głodna po 30 minutach brzuszków i godzinie pływania) że postawnowiłam przepis opublikować na blogu, niestety jednego zjadłam przed zrobieniem zdjęcia. I oto one łatwe i smaczne tosty z pieczarkami i serem.

Składniki na 4 tosty – każdy około 217 kalorii
  • 4 kromki chleba
  • 125g pieczarek (u mnie kasztanowe)
  • 2 łyżki masła (30g)
  • 60g startego żółtego sera
  • 2 łyzki keczupu
  • sczypta soli
  • szczypta pieprzu (najlepiej ziołowego)




Pieczarki wytrzeć wilgotną ścereczką i pokroić w cienkie plasterki. Kromki chleba posmarować cienką warstwą masła, resztę masłą rozgrzać na patelni na małym ogniu by masło się nie przypaliło, dodać pieczarki, doprawić solą i pieprzem, smażyć na małym ogniu od czasu do czasu mieszając aż pieczarki się zarumienią.

Blachę wyłożyć folią aluminiową, na folii ułożyć kromki chleba masłem do dołu, na nich położyć pieczarki, posypać serem i wstawić do piekarnika nagrzanego do 200˚C i piec aż ser się rozpuści i lekko zarumieni. Po wyjęciu z piekarnika polać tosty keczupem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz