Strony

sobota, 29 sierpnia 2015

Jajka zapiekane w szynce

Przygotowanie: 5 minut
Czas pieczenia: 15 minut

Tak podane jajka to sposób na szybkie i bardzo smaczne śniadanie, ich przygotowanie jest błyskawiczne niestety pieką się dość długo w piekaniku więc na pyszne śniadanko trzeba trochę poczekać, ale warto. Przepis wymyśliłam sama choć inspirowałam się zdjęciem które już wsześniej widziałam pewnie gdzieś w internecie, zostało w mojej pamięci ale nie moge go znaleźć może kiedyś przy okazji przeglądania zachowanych linków jeszcze się znajdzie. Zapraszam na pyszne śniadanie. Smacznego.

Składniki na 4 jajka – każde około 156 kalorii
  • 160g szynki
  • 4 duże jaja (od kur z wolnego wybiegu)
  • łyżeczka masła
  • szczypta soli
  • szczypta pieprzu
  • kilka gałązek szczypiorku

Silikonową foremkę do pieczenia muffinek posmarować cienką warstwą masła. Każdą foremkę wyłożyć plasterkami szynki, u mnie po 3 cienkie plasterki jeden na dnie i dwa po bokach. 




Do tak przygotowanych foremek wbić po jajku.



Wstawić do piekarnika rozgrzanego do 175˚C (góra i dół) na 15 minut. Po wyjęciu z piekarnika doprawić solą i pieprzem oraz drobno posiekanym szczypiorkiem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz