Strony

niedziela, 17 lutego 2013

Zupa krem ziemniaczno - porowy


Przygotowanie: 10 minut
Czas gotowania: 30 minut

Na dworze szaro, zimno i ponuro, wtedy zawsze mam ochotę na zupę. Ostatnio duzo sie dzieje w moim zyciu zawodowym dlatego tez nie bardzo mam czas na gotowanie ale ta zupka jest bardzo szybka i prosta. Przepis ten dostałam od kolegi z pracy którego żona tak samo jak ja i inni blogerzy pasjonuje się gotowaniem.
Składniki na 4 małe porcje – każda porcja około 179 kalorii
  • 400g porów
  • 400g ziemniaków
  • 2 kostki bulionu drobiowego
  • 4 łyżki słodkiej śmietanki (dodałam od siebie)
  • łyżeczka świeżo mielonego pieprzu
  • pół łyżeczki soli

W garnku zagotować litr wody, dodać bulion drobiowy. Ziemniaki i por obrać, umyć, pokroić na mniejsze kawałki, wszystko wrzucić do bulionu. Gotować pół godziny pod przykryciem. Zupę odstawić na kilka minut, wyjąć warzywa i zmiksować, wrzucić z powrotem do zupy. Dodać śmietane, sól i świeżo zmielony pieprz, dobrze wymieszać. Podawać z chrupiącym pieczywem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz