Strony

środa, 12 lipca 2017

Sałatka krabowa

Przygotowanie:10 minut

Przepis na tą sałatkę miałam już od dawna w swoich zapiskach, źródła niestety nie pamiętam. W końcu postanowiłam wypróbować co to takiego sałatka jest bardzo prosta i dlatego właśnie znakomicie nadaje się do zabrania do pracy. Ja w domu wymieszałam składniki na sos, resztę składników zabrałam ze sobą do pracy w kilka minut przyrządziłam pyszna sałatkę. Polecam

Składniki na 2 porcje – każda porcja około 410 kalorii
  • opakowanie mieszanki sałat z młodych liści 
  • 32 paluszki krabowe (opakowanie 500g)
  • ½ ogórka wężowego
  • łyżka marynowanych kaparów
  • łyżka drobno posiekanego koperku
  • 2 łyżki soku z cytryny
  • łyżeczka musztardy
  • łyżeczka miodu
  • 2 łyżki oliwy z oliwek



Ogórka przekroić wzdłóż na pół a następnie pokroić w plasterki. Paluszki krabowe obrać z folii i przekroić na pół.

Z koperku, soku z cytryny, musztardy, miodu i oliwy sporządzić sos.

Sałatę ułożyć na talerzu (ja użyłam mieszanki z młodych liści), dodać ogórka i kapary, wszystko polać sosem, na wierzchu położyć paluszki krabowe. Smacznego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz