Strony

czwartek, 4 kwietnia 2013

Sandwicze z pomidorem





Przygotowanie: 7 minut
Pieczenie: 10 minut

Przepis na te pyszne kanapki znalazłam tutaj na blogu „Przy kuchennym stole” Jest tam wiele pomysłów na śniadanie lub kolację ale ten jak do tej pory przypadł mi do gustu najbardziej. Do Edysi na pewno będę jeszcze zajrzę dlatego też dodałam jej blog do listy moich ulubionych blogów.

Składniki na 4 sandwiche – każdy około 320 kalorii
  • 8 kromek pełnoziarnistego chleba tostowego
  • 1 duży pomidor
  • 4 plasterki serka topionego
  • 4 plasterki szynki
  • 2 zielone cebulki lub szczypiorek
  • świeżo mielony pieprz
  • 10g masła
Pomidora pokroić w plasterki a szczypiorek lub cebulkę drobno posiekać. Kromki chleba posmarować cienko masłem i 4 z nich położyć na talerzu posmarowaną częścią do dołu. Następnie na każdą położyć szynkę, plasterek pomidora, posypać szczypiorkiem lub cebulką, świeżo mielonym pieprzem na wierzchu każdej kanapki położyć plasterek sera i przykryć kromką chleba tak by posmarowana masłem część była u góry. Tak przygotowane kanapki zapiekać w maszynce do tostów około 5 minut aż się zarumienią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz