Strony

sobota, 14 listopada 2015

Smoothie z banana i masła orzechowego (Peanut butter banana smoothie)

Przygotowanie: 5 minut

Takie smoothie piłam po raz pierwszy podczas lunchu w pracy, bardzo mi zasmakowało, słodkie i bardzo sycące. Postanowiłam w domu zrobić je sama. Takie smoothie ma sporo kalorii ale myślę że ze spokojem może zastąpić nam śniadanie.

Składniki na dwie porcje – każda około 553 kalorie
  • 1 i ¼ szklanki mleka
  • 2 banany (najlepiej mrożone)
  • 100g masła orzechowego




Do blendera wlać mleko, dodać pokrojone banany i masło orzechowe. Można użyć mrożonych bananów, by wzbokacić właściwości odżywcze naszego smoothie można użyć mleka sojowego, ja użyłam mleka z konopii. Powiem szczerze że nie smakuje mi ono ale z dodatkiem banana i masła orzechowego jego smak nie był mocno wyczuwalny. Wszystko zmiksować. Nigdy wcześniej nie zamrażałam bananów, spróbowałam pierwszy raz okazało się że w koktajlu mają taki sam słodki i kremowy smak, to doskonały sposób na to by banany nie zmarnowały się gdy kupimy ich o kilka za dużo. Taki koktajl będzie doskonały po ćwiczeniach na siłowni. Polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz